(alfabetycznie)
Auztralia – gra strategiczna z mocnymi wątkami ekonomicznymi oraz przygodowo-eksploracyjnymi, przeznaczona dla od jednej do czterech osób. Akcja gry osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości lat trzydziestych XX wieku, kiedy to władzę nad światem przejęli Wielcy Przedwieczni. STRONA WYDAWCY.
Cthulhu: Death May Die – Cthulhu: Death May Die to klimatyczna kooperacyjna gra scenariuszowa dla 1 do 5 graczy w świecie mitów znanym z literatury H.P. Lovecrafta. Jest to gra porównywana do tytułów takich jak Posiadłość Szaleństwa (z którym dzieli tematykę) i Zombicide (ze względu na to, że to szybka gra figurkowa o względnie prostych zasadach), w której gracze poruszają się na planszy ułożonej z kafli z pięknymi grafikami. Wcielają się w badaczy posiadających unikatowe umiejętności i stają do walki z Kultystami i Potworami, aby wreszcie ostatecznie zmierzyć się z Przedwiecznym. Bardzo ciekawa jest mechanika, która sprawia, że wraz z popadaniem w szaleństwo wzmacniają się zdolności badaczy, ale jednocześnie zbliża ich to ku śmierci. STRONA WYDAWCY.
Rozszerzenia po polsku:
Eldritch Horror: Przedwieczna groza – kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 8 graczy. W Przedwiecznej grozie gracze wcielają się w rolę badaczy starających się uratować świat przed przebudzeniem Przedwiecznej Istoty, która pragnie spustoszyć Ziemię. Aby to osiągnąć, będą podróżować po świecie, walczyć z monstrami, zamykać bramy do innych światów oraz starać się nie popaść w obłęd. Gra jest inspirowana Horrorem w Arkham (patrz niżej). STRONA WYDAWCY.
Duże rozszerzenia po polsku:
Małe rozszerzenia po polsku:
Horror w Arkham – kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 8 graczy. W Horrorze w Arkham gracze wcielający się w rolę badaczy starają się uchronić miasteczko Arkham przed nadejściem Wielkiego Przedwiecznego. Miasto nękane jest przez potwory wychodzące z międzywymiarowych portali, a także przez tajemnicze omeny związane z budzeniem się pradawnego zła. Abu uratować miasteczko i jego mieszkańców gracze będą musieli zamykać portale, aby raz na zawsze zapieczętować przejście do naszego świata. STRONA WYDAWCY, NASZA RECENZJA.
Po polsku ukazała się także III edycja gry, która wprowadza wiele nowych rozwiązań – STRONA WYDAWCY.
Duże rozszerzenia po polsku:
Małe rozszerzenia po polsku:
Horror w Arkham: ostatnia godzina – kooperacyjna gra planszowa, w której 1 do 4 badaczy stawia czoła hordzie potworów, próbując odwrócić straszliwy rytuał przywołujący Przedwiecznego. Aby tego dokonać, muszą znaleźć odpowiednie składniki do rytuału, analizując wskazówki pozostawione przez nikczemne hordy kultystów. Rytuał już się rozpoczął, a dzielni badacze mają tylko godzinę na zatrzymanie go. STRONA WYDAWCY.
Kingsport festiwal – gra dla 3 do 5 graczy (można też z powodzeniem grać w 2 osoby). Akcja gry dzieje się w tytułowym miasteczku Kingsport, a każdy z graczy wciela się w rolę kultysty, którzy walczą o wpływy w mieście oraz przyzywają potężnych Przedwiecznych. Żeby nie było zbyt łatwo, gracze co jakiś czas atakowani są przez badaczy chcących im przeszkodzić w bluźnierczych rytuałach. STRONA WYDAWCY.
Małe rozszerzenia po polsku:
Odmęty grozy – rozbudowana gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno.. STRONA WYDAWCY.
Pandemic: czas Cthulhu – kooperacyjna gra planszowa dla 2 do 4 osób. Gracze przemierzają najsłynniejsze miasta znane z opowiadań Lovecrafta, wcielając się w role badaczy. Ich celem jest walka z kultystami oraz zamknięcie czterech bram, nim obudzi się ostatni z Przedwiecznych. STRONA WYDAWCY.
Posiadłość szaleństwa – kooperacyjna gra planszowa dla 2 do 5 graczy. W Posiadłości Szaleństwa jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, który broni mrocznych tajemnic posiadłości, a jego celem jest pomoc mrocznym siłom, natomiast reszta graczy staje się badaczami, którzy chcą rozwikłać zagadki tajemniczego domostwa i ujść z życiem. Gra posiada szereg scenariuszy, z których każdy można rozegrać na kilka sposób. Poszczególne scenariusze oferują inne wyzwania, inne ułożenie kafelków z których zbudowana jest posiadłość oraz inne tajemnice do rozwikłania. O GRZE U NAS, STRONA WYDAWCY. Obecnie rozwijana i rozszerzana jest druga edycja (patrz niżej). Można dokonać konwersji na drugą edycji dzięki pakietowi konwertującemu (więcej szczegółów u wydawcy).
Dodatki po polsku:
Dodatkowe scenariusze po polsku (każdy minidodatek zawiera jeden scenariusz oraz karty niezbędne do jego rozegrania):
Posiadłość szaleństwa (druga edycja) – kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy. W drugiej edycji Posiadłości szaleństwa rola Strażnika Tajemnic została zastąpiona aplikacją, którą można pobrać za pośrednictwem platformy Steam bądź na urządzenie mobilne (aplikacja jest darmowa, aczkolwiek istnieje możliwość dokupienia dodatkowych scenariuszy). W grze gracze wcielają się w badaczy, którzy muszą rozwikłać tajemnice mrocznych domostw i ich właścicieli, nim będzie za późno i przedwieczne zło wydostanie się na zewnątrz. Gra oferuje szereg scenariuszy, które sterowane są za pomocą aplikacji. Posiadacze poprzedniej edycji mogą połączyć obie gry za pomocą zestawu konwertującego znajdującego się w drugiej edycji Posiadłości. STRONA WYDAWCY.
Dodatki po polsku:
Potwory w Tokio. Nowy potwór: Cthulhu – dodatek do gier Potwory w Tokio i Potwory w Nowym Jorku. Wprowadza nowe budynki oraz wyznawców Cthulhu, których można zdobyć w trakcie gry i wykorzystać na różne szalone sposoby. STRONA WYDAWCY.
Studium w szmaragdzie – gra dla 2 do 5 osób, która jest połączeniem gier typu deck building z grami typu ukrytych tożsamości. Każdy z graczy wciela się w tajemnicy przed innymi w przedstawiciela jednej z dwóch frakcji. Lojaliści służą Wielkim Przedwiecznym, natomiast Restauracjoniści chcą obalić rządy tych ostatnich. Rozgrywka pełna jest nieufności i podejrzeń. Gracze muszą ostrożnie wykonywać swoje ruchy, aby zbyt wcześnie nie zdradzić tożsamości, a jednocześnie zdobywać punkty dla swojej frakcji. STRONA WYDAWCY, NASZA RECENZJA.
Teomachia: Mity Cthulhu – projekt crowdfundingowy, który miał na celu publikację dodatku do gry planszowo-karcianej Teomachia. STRONA PROJEKTU.
Znak Starszych Bogów – kooperacyjna gra kościana dla 1 do 8 graczy. Gracze wcielają się w rolę badaczy próbujących nie dopuścić do przebudzenia się Wielkiego Przedwiecznego. Miejscem walki badaczy jest muzeum w Arkham. Gracze będą musieli stawić czoła niebezpiecznym wyzwaniom, aby zdobyć tytułowy Znak Starszych Bogów i raz na zawsze wygnać Przedwiecznego. STRONA WYDAWCY, NASZA RECENZJA.
Duże rozszerzenia po polsku:
Małe rozszerzenia po polsku:
(alfabetycznie)